Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru dôkladne skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru skontrolovať obsah zásielky a spísať s prepravcom protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy. V prípade, že k takejto situácii došlo, bezodkladne nás prosím kontaktujte (viď. Kontakty)
Ak zásielka vykazuje známky poškodenia alebo vniknutia do zásielky, ihneď skontrolujte s prepravcom obsah zásielky a spíšte protokol o zistených chybách.
Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu bez spísania protokolu o zistených chybách s prepravcom, predávajúci z tohto dôvodu neuzná prípadné neskoršie reklamácie.
Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky:
Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovi, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho.
Po prevzatí zásielky sú ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešené s dopravcom.
Odporúčaný postup pri poškodení obsahu prevzatej zásielky je nasledovný:
Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné závady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 24 hodín od doručenia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní.
V každom prípade odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie.
Snažíme sa robiť všetko pre to, aby doručenie zásielky prebehlo v poriadku a bez akýchkoľvek problémov. Snažíme sa, aby tovar bol vždy dôkladne zabalený a aby tak nedošlo k jeho poškodeniu.
Dôrazne odporúčame: Pred prevzatím si zásielku dôkladne skontrolujte! V prípade, že je zásielka v poriadku, čo najskôr skontrolujte jej obsah. Včasnou kontrolou zvyšujete šancu na uznanie prípadnej reklamácie. Môže sa stať, že vám tovar nebol doručený kompletný, napriek tomu, že ste za tovar uhradili. Vedzte, že sme len ľudia a omyl sa môže stať každému, možno sme Vám tovar nedopatrením zabudli pribaliť. V takom prípade nás bezodkladne kontaktujte a určite nájdeme najvýhodnejšie riešenie, ako chýbajúci tovar dodať.
V prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, sme tu pre Vás!
Problémy s doručením
Pretože pre doručovanie zásielok využívame služby externej spoločnosti, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k Vám nedorazila v očakávanom termíne. V takom prípade (pokiaľ Vaša zásielka nebola doručená do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najprv veľmi jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza podľa nasledovného postupu:
Požiadajte nás mailom o zaslanie čísla Vašej zásielky.
Na základe čísla Vašej zásielky si môžete v online systéme Slovenskej Pošty overiť kde sa Vaša zásielka nachádza ak Slovenská Pošta zásielku stratila okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar